سایت

طراحی سایت تهران (حرفه ای) مطابق با نیاز شما

 

طراحی هر نوع سایتی نیاز به یک سری اطلاعات و پیش نیازها دارد، در این محتوا قصد داریم شما را با این موضوع به صورت کامل آشنا کنیم.

 

خدمات طراحی وب سایت در تهران شامل چه مواردی می‌شود؟

  • طراحی سایت مطابق با نیاز شما
  • طراحی UI و UX
  • بهینه سازی سرعت
  • بهینه سازی اولیه سئو
  • طراحی ریسپانسیو صفحات مطابق نیاز شما
  • در صورت نیاز ارائه آموزش رایگان

 

طراحی وب سایت در تهران در چند مرحله امکان پذیر است؟

انجام این خدمت معمولا بسته به نیاز شما انجام می‌شود و تعیین قیمت آن هم متناسب با انجام کار است، اما اگر بخواهیم به طور کلی بیان کنیم، در 3 حالت کلی و اصطلاحا پکیج طراحی سایت این کار امکان پذیر است:

 

پکیج طراحی سایت پایه

در این پکیج ظاهر کلی صفحات آماده خواهد شد و افزونه های مورد نیازتان نصب می‌شود، همچنین تعدادی از صفحات مورد نیازتان آماده خواهند شد، اما امکانات این پکیج کمی نسبت به دو پکیج بعدی محدود تر است و در واقع سایت آماده تحویل داده می‌شود و انجام باقی موارد طبق آموزش هایی که داده می‌شود به شما سپرده خواهد شد. همچنین در این پکیج امکانات زیر را نیز خواهید داشت:

  • طراحی صفحات ثبت نام، درباره ما، تماس با ما
  • راه اندازی SSL
  • طراحی صفحات خدمات یا محصولات
  • اضافه کردن و طراحی بخش مقالات
  • نصب و کانفیگ افزونه های مورد نیاز
  • بهینه سازی سرعت و سئو کلی سایت
  • اضافه کردن کسب و کار در گوگل مپ
  • اضافه کردن بخش چت به سایت
  • و…

 

دقت داشته باشید که تمامی طراحی ها به صورت کاملا ریسپانسیو انجام خواهد شد و در صفحات در موبایل، تبلت یا دسکتاپ به هم ریخته نخواهند شد.

 

پکیج طراحی سایت حرفه ای

علاوه بر امکانات پکیج قبلی، در این پکیج امکانات ویژه ای مانند اتصال سایت به ابزارهای سئو و آنالیز سایت وجود دارد، همچنین در این پکیج 6 ماه پشتیبانی وی آی پی به همراه دارید که می‌توانید در هر مسئله ای که به مشکل خوردید، راهنمایی دریافت کنید.

 

پکیج طراحی سایت اختصاصی در تهران

این پکیج نسبت به دو پکیج قبلی بسیار ویژه تر است، در این پکیج، سایت شما کاملا اختصاصی می‌تواند با وردپرس و یا با استفاده از کدنویسی به صورت صفر تا صد آماده شود و علاوه بر امکانات پکیج های قبلی، هر آنچه که نیاز داشته باشید اضافه خواهد شد و علاوه بر این موارد به مدت 1 سال پشتیبانی ویژه به همراه خواهید داشت.

 

طراحی سایت اختصاصی در تهران

 

قیمت طراحی سایت در تهران

این موضوع که طراح سایت در تهران چه مبلغی را دریافت کند، کاملا بستگی به نیازهای شما دارد، به این دلیل که ممکن است یک سایت شرکتی باشد و یک قالب آماده ساده برای آن کافی باشد، اما در مقابل ممکن است سایتی نیاز به کدنویسی اختصاصی در برخی از قسمت ها داشته باشد و انرژی و زمان بیشتری صرف این موضوع شود، بنابراین تفاوت قیمت ها در این بین مشاهده می‌شود. اما در هر صورت کافی ست اطلاعات خود را در فرم قرار گرفته در این صفحه وارد کنید تا نیازسنجی شما انجام شود و قیمت دقیق طراحی وبسایت در تهران برایتان ارسال گردد.

همچنین جهت استفاده از خدمات سئو در تهران و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به صفحه دیگر ما مراجعه فرمایید.

 

پشتیبانی بعد از طراحی سایت در تهران چگونه است؟

در ابتدا زمانی حدودی برای طراحی و آماده سازی وب سایت شما تعیین می‌شود (این زمان مطابق با نیاز سنجی ها تعیین می‌شود) و بعد از تعیین زمان، کار آغاز می‌شود؛ بعد از اتمام پروژه به صورت کامل تا 3 ماه بعد از آن پشتیبانی به صورت کاملا رایگان انجام می‌شود، به این معنی که هر نیازی که داشته باشید تنها کافی ست اطلاع دهید و در کوتاه ترین زمان ممکن انجام خواهد شد، بعد از گذشت 3 ماه سایت با تمام جزئیات و تغییراتی که شما نیاز داشتید تحویل داده خواهد شد. البته این نکته را به یاد داشته باشید که آموزش های لازم برای نگهداری از سایت و انجام امور روزمره به شما داده خواهد شد.

 

سفارش طراحی سایت حرفه ای تهران

اگر به دنبال یک وب سایت حرفه ای هستید که بتواند نیازهای شما را برطرف کند و همچنین قصد دارید یک سایت رسمی برای کسب و کار خود داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم، فرم قرار گرفته در این صفحه را پر کنید تا در کوتاه ترین زمان ممکن کارشناسان ما با شما تماس بگیرند و لیست نیازهای شما برای یک سایت حرفه ای را دریافت کنند.


محمد مهدی بصیری

من محمد مهدی بصیری هستم، به حوزه تکنولوژی علاقه دارم و از زمانی که با دنیای کامپیوتر و اینترنت آشنا شدم، همیشه در تلاش بودم تا به روز با آخرین تکنولوژی های روز دنیا باشم؛ همیشه دوست داشتم یه مجله داشته باشم که مخاطبم با خوندن مقالات اون دیگه نیازی به محتواهای دیگه نداشته باشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا