بازی

بهترین بازی برای سیستم های ضعیف (+20 بازی مختلف)

در این مقاله قصد داریم بهترین بازی ها برای سیستم های ضعیف را به شما معرفی کنیم و لیستی را به شما ارائه دهیم تا بتوانید حتی با یک سیستم ضعیف یا معمولی اوج هیجان را تجربه کنید، همچنین 2 ویدئو معرفی که مجموعا 10 بازی در آنها معرفی شده است داخل محتوا قرار دارد که کار را برایتان ساده تر می‌کند.

 

ویدئو معرفی بهترین بازی ها برای سیستم های ضعیف

در این ویدئو به صورت کامل 5 مورد از بازی های مشهور برای سیستم های ضعیف به همراه توضیحات کامل آنها قرار گرفته است، در انتهای مقاله نیز یک ویدئو دیگر قرار گرفته است، آن را از دست ندهید:

 

 

معرفی بهترین بازی برای سیستم های ضعیف

در این بخش قصد داریم لیستی از بازی های پرطرفدار و همچنین با کیفیت برای سیستم های خیلی ضعیف را بررسی کنیم، بنابراین تا انتهای مقاله با ما همراه باشید:

 

Limbo

بازی برای سیستم ضعیف Limbo

بازی لیمبو یک بازی سیاه و سفید و با سبک ماجراجویی و فکری است، در این بازی شما نقش یک آدم را دارید که قصد دارد به همسرش برسد و در طی مسیری که طی می‌کند باید با جعبه ها، آسانسورها، هیولاها، آدمکش ها و… دست و پنجه نرم کند.

لینک دانلود بازی لیمبو

 

 

Half Life

گیم برای سیستم های ضعیف half-life

این بازی همانند کانتر استریک است، با این تقاوت که در دو نسخه مختلف تولید و ارائه شده است و به صورت مرحله ای است، در قسمت اول این بازی که کیفیت پایین تری هم نسبت به نسخه دوم دارد، شما درون یک آزمایشگاه بزرگ قرار دارید که در آنجا جانوران زیادی به صورت آزمایشگاهی ساخته شده اند و شما باید راهی برای نجات و حل این مشکل پیدا کنید.

لینک دانلود بازی Half Life

 

Counter-Strike

بازی counter-strike

با این بازی احتمالا همه یکبار آشنا شده اند، این بازی در نسخه های مختلف ارائه شده است و به صورت گروهی می‌توانید با تروریست ها یا پلیس ها مبارزه تفنگی داشته باشید، همچنین می‌توانید با استفاده از LAN یا شبکه کردن سیستم هایتان و یا با استفاده از Steam (در بعضی نسخه ها) به صورت گروهی با دوستان تان بازی کنید.

لینک دانلود Counter-Strike

 

Call of Duty Modern Warfare 2

بازی Call of Duty Modern Warfare 2

این بازی هم جزء بازی های خوب برای سیستم های ضعیف است، سبک این بازی تفنگی است و در ابتدا شما باید مراحل بازی را در یکی از چهار سطح Easy، Medium، Hard، veteran طی کنید، بعد از طی کردن این مراحل، قسمت های جدیدی از بازی برای شما باز خواهد شد که می‌توانید در آنها امتیاز (ستاره) کسب کنید.

لینک دانلود Call of Duty Modern Warfare 2

 

 

GTA San Andreas

بازی برای سیستم های ضعیف کامپیوتر GTA San Andreas

مطمئنا با این بازی پیش از این محتوا آشنا شده اید، یکی از بهترین بازی ها برای سیستم های خیلی ضعیف این نسخه از جی تی ای است؛ این بازی محصول شرکت راکستار است که در سال 2004 منتشر شده است، در این بازی شما در یک شهر با تمام امکانات آزاد هستید که هر کاری که می‌خواهید انجام دهید.

لینک دانلود GTA San Andreas

 

Resident Evil 4

بازی Resident Evil 4

اگر به بازی هایی با سبک ترسناک علاقه مند هستید، پیشنهاد میکنیم یکبار رزیدنت اویل نسخه 4 را امتحان کنید، این بازی هم جزء معدود بازی هایی برای سیستم های ضعیف است که می‌توانید آن را در دو نسخه انگلیسی و همچنین فارسی دانلود کنید، در این بازی شما وارد یک جزیره می‌شوید که در آن قبلیه ای از آدمخوارها وجود دارند و وظیفه شما این است که دختر رئیس جمهور را نجات دهید.

لینک دانلود Resident Evil 4

 

Neighbors From Hell

بازی Neighbors From Hell

این بازی با سبک فکری است و حدودا در 7 نسخه مختلف منتشر شده است که اولین قسمت آن شهرت جهانی پیدا کرده است، در این بازی شما وارد خانه همسایه تان می‌شوید و آنقدر آن را اذیت می‌کنید که کلافه شود، دقت داشته باشید نباید او شما را پیدا کند وگرنه شکست خواهید خورد.

لینک دانلود بازی Neighbors From Hell

 

 

Assassin’s Creed Rogue

بازی Assassin’s Creed Rogue

اگر به دنبال بهترین بازی برای کامپیوتر های ضعیف هستید، فرقه قاتلین را به شما پیشنهاد می‌کنید، این بازی از جمله مجموعه بازی های شرکت Ubisoft است که سبک آن به صورت ماجراجویی و مبارزه ای است و وظیفه شما در این بازی این است که ماموریت های مختلف از جمله فتح قلعه ها، کشتن افراد مشهور، نفوذ به دشمن و… را انجام دهید، سپس بعد از گذشت مراحل شما در شهر آزاد هستید که هر کاری دلتان می‌خواهد انجام دهید.

لینک دانلود بازی Assassin’s Creed Rogue

 

Warcraft 3

بهترین بازی برای سیستم های ضعیف

اگر به بازی های استراتژی علاقه دارید بهتر است یکبار این بازی را امتحان کنید، این بازی علاوه بر مراحلی که دارد، زمین های مختلفی برای خانه سازی و ساخت ارتش و حمله دشمنان دارد، همچنین زمین های مختلف و مراحل مختلفی از آن وجود دارد که طراحان به صورت جداگانه طراحی می‌کنند و می‌توانید از سایت های مختلف دانلود کنید و در پوشه بازی قرار دهید و استفاده کنید.

لینک دانلود بازی Warcraft 3

 

Brawlhalla

بازی brawlhalla

براولهالا بهترین بازی برای سیستم های خیلی ضعیف است، این بازی بسیار مشهور و در سبک مبارزه ای است، این بازی را می‌توانید به همراه دوستان تان با دسته نیز انجام دهید.

لینک دانلود بازی Brawlhalla

 

ویدئو معرفی بازی های خوب برای سیستم های ضعیف

در این ویدئو نیز 5 مورد از بهترین بازی ها مناسب برای سیستم های ضعیف معرفی شده است، جهت آشنایی بیشتر این ویدئو را از دست ندهید!

 

 

نتیجه گیری

در این مقاله لیستی 20 تایی از بهترین بازی ها برای سیستم های خیلی ضعیف معرفی شد تا بتوانید اوج هیجان و لذت را از بازی کردن با کامپیورتان را تجربه کنید، اگر بازی دیگری می‌شناسید که در این لیست وجود ندارد، در کامنت ها به اشتراک بگذارید.


محمد مهدی بصیری

من محمد مهدی بصیری هستم، به حوزه تکنولوژی علاقه دارم و از زمانی که با دنیای کامپیوتر و اینترنت آشنا شدم، همیشه در تلاش بودم تا به روز با آخرین تکنولوژی های روز دنیا باشم؛ همیشه دوست داشتم یه مجله داشته باشم که مخاطبم با خوندن مقالات اون دیگه نیازی به محتواهای دیگه نداشته باشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا