ترفندهای کاربردی

آموزش دیلیت اکانت اینستاگرام (ساده ترین روش)

آشنایی با روش دیلیت اکانت اینستا از جمله مواردی است که بهتر است آن را فرا بگیرید، در این مقاله قصد داریم به صورت صفر تا صد و مرحله به مرحله و به صورت تصویری طریقه دیلیت اکانت اینستاگرام را آموزش دهیم، جهت آشنایی بیشتر تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

 

نحوه دیلیت اکانت اینستاگرام

آیا واقعا به دنبال اموزش دیلیت اکانت اینستاگرام هستید؟ ممکن است دیگر نتوانید حسابی بسازید! داخل اینستاگرام با دو روش می‌توانید اکانت خود را حذف کنید، اولین روش حذف موقت است و دومین روش حذف دائمی که در ادامه راهنمای دیلیت اکانت اینستاگرام را به صورت تصویری قرار داده ایم.

 

نحوه دیلیت اکانت اینستاگرام با خود برنامه داخل گوشی

برای این کار تنها کافی ست وارد اپلیکیشن تان شوید و در قسمت بالا منو را باز کنید و وارد قسمت تنظیمات برنامه شوید و گزینه Account Center را انتخاب کنید، مانند مراحل زیر عمل کنید:

 

آموزش دیلیت اکانت اینستاگرام

 

  • در ادامه وارد بخش Persona Details شوید
  • پس از وارد شدن به این بخش گزینه Account ownership and control را انتخاب کنید

نحوه دیلیت اکانت اینستاگرام

 

 

  • بعد از آن با گزینه Deactivation or deletion رو به رو خواهید شد، آن را انتخاب کنید
  • در ادامه لیست اکانت هایتان را مشاهده می‌کنید که باید موردی که قصد دارید، حذف کنید را انتخاب کنید

 

روش دیلیت اکانت اینستا

 

  • در بخش بعد دو گزینه را مشاهده می‌کنید که اولی مربوط به غیر فعال کردن اکانت به صورت موقت است (Deactivate account) و گزینه دوم مربوط به حذف اکانت به صورت دائمی است (Delete account) که باید این گزینه را انتخاب کنید
  • بعد از انتخاب و کلیک بر روی گزینه Continue لیستی را مشاهده خواهید که دلایل حذف اکانت هستند که باید یکی را انتخاب کرده و سپس روی گزینه Continue کلیک کنید.

 

چگونه اکانت اینستاگرام را حذف کنیم

محمد مهدی بصیری

من محمد مهدی بصیری هستم، به حوزه تکنولوژی علاقه دارم و از زمانی که با دنیای کامپیوتر و اینترنت آشنا شدم، همیشه در تلاش بودم تا به روز با آخرین تکنولوژی های روز دنیا باشم؛ همیشه دوست داشتم یه مجله داشته باشم که مخاطبم با خوندن مقالات اون دیگه نیازی به محتواهای دیگه نداشته باشه.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا