ارز دیجیتال

هک بیت کوین چگونه انجام می‌شود؟ (0 تا 100)

امروزه یکی از بازارهای بزرگ معاملاتی، بازار ارزهای دیجیتال است؛ حتما شما هم پس از سرمایه گذاری در این بازار یا هر جای دیگری، اولین فکری که می‌کنید این است که آیا سرمایه من امنیت کافی را دارد؟
این موضوع برای همه افراد یکسان است؛ اما آیا هک بیت کوین واقعا امکان پذیر است؟! با ما تا پایان مقاله همراه باشید تا این موضوع را با هم بررسی کنیم.

 

آیا هک بیت کوین قابل انجام است؟

همانطور که احتمالا همه می‌دانیم، سیستم اطلاعاتی بلاک چین غیر متمرکز است و عملا اطلاعات بدون هیچ سروری در حال بارگزاری هستند و عملا هک بیتکوین امکان پذیر نیست، به این دلیل که این اطلاعات به صورت hash کنار یکدیگر قرار می‌گیرند و مدام در حال تغییر هستند و تنها زمانی نفوذ به آنها ممکن است که هکر به بیش از نیمی از ماینرها دسترسی کامل داشته باشد.
بنابراین برنامه هک بیت کوین منتفی‌ست، اما این موضوع تنها یک سمت داستان است!

هر فرد بعد از خرید بیتکوین یا هر ارز دیگری باید آن را در کیف پولش نگهداری کند، كیف پولی كه مانند سیستم بلاك چین عمل نمی‌كند و دسترسی به آن سخت اما غیرممكن نیست! كیف پول ها و یا صرافی ها بر اساس سیستم اینترنت امروزی عمل می‌كنند و این موضوع ترس از بین رفتن امنیت و هك بیت كوین را بیشتر می‌كند.

 

روش های هک بیت کوین

به جزء اسکریپت هک بیت کوین و نرم افزارهایی که معمولا فِیک هستند و قابل اعتماد نیستند، روش های دیگری نیز وجود دارند که در این مقاله از مجله عصر تکنولوژی قصد داریم آنها را بررسی کنیم:

روش های هک بیت کوین

 

1. پیام های فیشینگ

روش اول، پیام های فیشینگ است. در این روش، یک فرد با ارسال پیام های جعلی و مشابه با پیام های رسمی، سعی می‌کند اطلاعات شخصی و ورود به حساب کاربری شما را بدست آورد. با دسترسی به اطلاعات حساب کاربری شما، او می‌تواند به کیف پول شما دسترسی پیدا کند و ارزهای دیجیتال شما را سرقت کند.

 

2. نرم افزار هک بیت کوین

روش دوم، استفاده از نرم افزار های مخرب است. در این روش، یک فرد با استفاده از نرم افزار های مخربی که در وب سایت های مشکوک قرار دارند، سعی می‌کند به کیف پول شما دسترسی پیدا کند. با دسترسی به کیف پول شما، او می‌تواند به ارزهای دیجیتال شما دسترسی پیدا کند و آنها را سرقت کند.

 

حتما بخوانید: بازیابی تراست والت

 

3. حملات شبکه

روش سوم، حملات شبکه است. در این روش، یک فرد با استفاده از حملات شبکه، تلاش می کند تا به سرورهای معاملاتی بیت کوین دسترسی پیدا کند و از این طریق به ارزهای دیجیتال شما دسترسی پیدا کند و آنها را سرقت کند.

 

4. حملات فیزیکی

روش چهارم، حملات فیزیکی است. در این روش، یک فرد با استفاده از دستگاه های خاص، تلاش می کند تا به کیف پول شما دسترسی پیدا کند و ارزهای دیجیتال شما را سرقت کند؛ از این روش معمولا برای کیف پول های سخت افزاری استفاده می‌شود.

 

 

5. حملات اسپم

حمله اسپم به بیت کوین معمولاً با هدف ایجاد مزاحمت و تخریب شبکه بیت کوین صورت می گیرد و باعث تحمل هزینه های بالایی برای ماینرها و کاربران شبکه می شود. در این نوع حملات، هکران از ربات های خودکار و نرم افزارهای اسپم استفاده می کنند تا پیام های تبلیغاتی و غیرمجاز را به کاربران بیت کوین ارسال کنند.

این حملات معمولاً به صورت گسترده در شبکه های اجتماعی و تلگرام انجام می شود و باعث افزایش ترافیک در شبکه بیت کوین می شود. به طور کلی، حملات اسپم به بیت کوین باعث کاهش سرعت و عملکرد شبکه می شود و برای کاربران و ماینرها هزینه های بالایی را به دنبال دارد.

 

6. حملات 51 درصدی

حمله ۵۱ درصدی به بیت کوین به معنای کنترل بیش از نیمی از توان محاسباتی شبکه بیت کوین توسط یک شخص یا گروهی از افراد است. این حمله می تواند باعث تغییر تاریخچه تراکنش ها، ایجاد تراکنش های جعلی و حتی دزدیدن بیت کوین های موجود در کیف پول های مختلف شود.

این حمله معمولاً با تجمع توان محاسباتی در یک گروه یا شرکت ماینینگ انجام می شود و در صورت موفقیت آن، باعث افزایش نگرانی در جامعه بیت کوین و کاهش اعتماد به شبکه می شود. برای جلوگیری از حملات ۵۱ درصدی، باید با افزایش توزیع قدرت محاسباتی در شبکه و استفاده از الگوریتم های مقاوم در برابر حملات، این خطر را کاهش داد.

برنامه هک بیت کوین

 

 

راه کارهای جلوگیری از هک بیت کوین

اگر قصد سرمایه گذاری در این بازار را داشتید، ابتدا باید به این موضوع دقت کنید که کیف پولی که انتخاب می‌کنید، تا چه اندازه مورد اطمینان است و امنیت کافی را دارد؛ از سمت دیگر شما باید هر بار که وارد کیف پولتان می‌شوید به آدرس اصلی آن دقت کنید.

 

سخن پایانی

همانطور که گفته شد هک کردن بیت کوین در روش های مختلف انجام می‌شود، در این مقاله روش های مختلفی از جمله فیشینگ، استفاده از نرم افزار هک بیت کوین و مواردی از این دست گفته شد، اگر روش های دیگری را می‌شناسید برایمان کامنت کنید.


محمد مهدی بصیری

من محمد مهدی بصیری هستم، به حوزه تکنولوژی علاقه دارم و از زمانی که با دنیای کامپیوتر و اینترنت آشنا شدم، همیشه در تلاش بودم تا به روز با آخرین تکنولوژی های روز دنیا باشم؛ همیشه دوست داشتم یه مجله داشته باشم که مخاطبم با خوندن مقالات اون دیگه نیازی به محتواهای دیگه نداشته باشه.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا