ترفندهای کاربردی

کلوز فرند اینستا چیست و چگونه یک لیست Close Friends در آن ایجاد کنیم؟

در این مقاله قصد داریم، همه چیز را در رابطه با کلوز فرند اینستاگرام و آموزش ایجاد لیست جدید در آن شرح دهیم، جهت آشنایی بیشتر با این موضوع، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

 

کلوز فرند اینستا چیست؟

Close Friend قابلیتی مخصوص اینستاگرام است که این امکان را به شما می‌دهد تا استوری هایتان را به عده ای خاص از فالوورهایتان نمایش دهید، کلوز فرند اینستاگرام به این صورت عمل می‌کند که اگر اصطلاحا پیج شما باز باشد و بخواهید استوری هایتان را به عده ای خاص نشان دهید، تنها کافی تعدادی از فالوورهایی که قصد دارید به آنها نشان دهید را مشخص کنید. در ادامه بیشتر راجب این موضوع صحبت خواهیم کرد.

 

چگونه متوجه شویم در کلوز فرند لیست اینستا قرار گرفته ایم؟

به سادگی می‌توانید متوجه این موضوع شوید که در کلوز فرند اینستا قرار گرفته اید، برای اینکه بدانید آیا فردی شما را در این لیست قرار داده است یا خیر، تنها کافی ست به رنگ دایره دور پروفایل فرد مقابل زمانی که استوری گذاشته، توجه کنید اگر از قابلیت Close Friend استفاده کرده باشد، دور دایره پروفایل سبز رنگ خواهد شد.

 

آموزش ساخت کلوز فرند لیست اینستا

برای اینکه یک لیست از افراد برای کلوز فرند اینستاگرام داشته باشید، تنها کافی ست مراحل زیر را انجام دهید:

  • وارد بخش حساب کاربری اینستاگرامتان شوید
  • بر روی منو کنار صفحه کلیک کنید (منوی سه خط دار)
  • سپس در پنجره باز شده، گزینه Close Friends را انتخاب کنید
  • از لیست باز شده، می‌توانید افرادی را که قصد دارید اجازه دهید استوری تان را مشاهده کنند، به لیست تان اضافه کنید.

همچنین می‌توانید طبق تصاویر زیر مراحل را انجام دهید.

آموزش کلوز فرند در اینستاگرام

 

آموزش کلوز فرند در اینستا

 

آموزش کلوز فرند اینستاگرام

 

نکته حائز اهمیت این است که بعد از انتخاب حتما بر روی گزینه Done کلیک کنید تا افراد انتخابی، ثبت شوند.

 

 

کاربردهای کلوز فرند اینستا چیست؟

افراد زیادی این تصور را دارند که از این قابلیت تنها برای مهمانی ها و دورهمی های خودمانی استفاده کنند و لحظاتشان را ثبت کنند، اما این موارد تنها بخشی از کاربردهایی است که Close Friend دارد و شما می‌توانید استفاده های بسیار بیشتری داشته باشید که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت:

 

پیج های شخصی

اول از همه بهتر است این موضوع را بدانید که هدف پیج شما چیست؟ و آیا مخاطبان خاصی را تارگت کرده اید یا خیر؟ همانطور که پیش از این گفته شد در پیج های شخصی معمولا برای اشتراک گذاشتن جمع های دورهمی این قابلیت کاربرد دارد.

 

پیج های کاری

پیج های کاری معمولا نگاه متفاوتی به کلوز فرند اینستا دارند و بعضی از استوری های خود را به یک پله بالاتر می‌برند و مشتریان دست چین شده شان ارائه می‌دهند و حتی تعامل های بیزینسی شان را با این قابلیت عملی می‌کنند.

همچنین پیج های فروشگاهی می‌توانند برای ارائه تخفیف ها و رویدادهای مختلف مانند بلک فرایدی و یا مسابقات، بخشی از مشتریان شان را به این بخش منتقل کنند.

 

بخش های VIP

ممکن است شما هم جزء افرادی باشید که داخل شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، پیج های آموزشی را دنبال می‌کنند، این پیج ها معمولا استوری های VIP دارند که مخصوص افرادی تولید می‌کنند دوره اصلی شان را خریداری کرده اند و در واقع کلوز فرندی مخصوص افرادی خاص تشکیل می‌دهند.

همچنین جهت آشنایی و دریافت آموزش دیلیت اکانت اینستاگرام می‌توانید مقاله دیگر ما را مطالعه کنید.

 

نتیجه گیری

در این محتوا سعی کردیم آموزش کلوز فرند در اینستاگرام را به صورت کاربردی خدمت تان ارائه دهیم، اگر تجربه ای در این خصوص دارید، پیشنهاد می‌کنیم، آن را با ما در میان بگذارید.

محمد مهدی بصیری

من محمد مهدی بصیری هستم، به حوزه تکنولوژی علاقه دارم و از زمانی که با دنیای کامپیوتر و اینترنت آشنا شدم، همیشه در تلاش بودم تا به روز با آخرین تکنولوژی های روز دنیا باشم؛ همیشه دوست داشتم یه مجله داشته باشم که مخاطبم با خوندن مقالات اون دیگه نیازی به محتواهای دیگه نداشته باشه.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا